
Dober dan!
Najprej …
Če nimaš tega znanja, so tvoja sporočila zmedena, saj se običajno oblačiš glede na počutje in ne glede na to, kaj bi rada sporočila okolici. Včasih ti uspe super kombinacija, a že naslednjič jo „usekaš popolnoma mimo“ ali pa se naveličana vsega
vedno znova zatekaš k stari dobri katerikoli majici in katerimkoli kavbojkam.
Po navadi se to zgodi, ko si utrujena, takrat se ti ne ljubi najti ustrezne kombinacije, zato nase mirno navlečeš barve (ali kroje ali teksture), ki so popolnoma skregane med seboj, kar ustvari packarijo in ne umetnine, ki bi si jo postavila nad kamin.
Nasprotno pa ...
z nadzorovano sestavo garderobe v skladu s svojo osebno vizualno podobo pa se tem „nezgodam“ zlahka izogneš: v omari preprosto ni „napačnih“ kosov, ki bi ti lahko pokvarili uspešno kombinacijo. Stranski učinek tega je tudi, da je v omari samo, izključno in zgolj tisto, kar nosiš, saj vsebuje samo tvoje najljubše kose, pravilo 80/20 se zato obrne (nosiš 80%, 20% pa čaka posebne priložnosti).
S takšnim znanjem odpade brezglavo tekanje po razprodajah
ali pa lajšanje čustvenih bolečin v trgovini, ker kljub omari, ki je ne moreš več zapreti, „nimaš ničesar za obleči“.
Najprej …
Če nimaš tega znanja, so tvoja sporočila zmedena, saj se običajno oblačiš glede na počutje in ne glede na to, kaj bi rada sporočila okolici. Včasih ti uspe super kombinacija, a že naslednjič jo „usekaš popolnoma mimo“ ali pa se naveličana vsega
vedno znova zatekaš k stari dobri katerikoli majici in katerimkoli kavbojkam.
Po navadi se to zgodi, ko si utrujena, takrat se ti ne ljubi najti ustrezne kombinacije, zato nase mirno navlečeš barve (ali kroje ali teksture), ki so popolnoma skregane med seboj, kar ustvari packarijo in ne umetnine, ki bi si jo postavila nad kamin.
Nasprotno pa ...
z nadzorovano sestavo garderobe v skladu s svojo osebno vizualno podobo pa se tem „nezgodam“ zlahka izogneš: v omari preprosto ni „napačnih“ kosov, ki bi ti lahko pokvarili uspešno kombinacijo. Stranski učinek tega je tudi, da je v omari samo, izključno in zgolj tisto, kar nosiš, saj vsebuje samo tvoje najljubše kose, pravilo 80/20 se zato obrne (nosiš 80%, 20% pa čaka posebne priložnosti).
S takšnim znanjem odpade brezglavo tekanje po razprodajah
ali pa lajšanje čustvenih bolečin v trgovini, ker kljub omari, ki je ne moreš več zapreti, „nimaš ničesar za obleči“.
Pa boš rekla, kaj ni to potem stilsko svetovanje?
Ehm, pravzaprav, ... ne. Visual Branding je kombinacija stilskega svetovanja in nasvetov o pravilih obnašanja v skladu z osebnim slogom. S tem znanjem si lahko, karkoli želiš biti.
Upravljanje z osebno vizualno podobo je stilsko svetovanje in še več od tega, saj se v skladu s potrebami in cilji (na primer v karieri, na življenjski prelomnici, v partnerstvu …) določi ustrezen celoten videz od frizure do ličil in čevljev, garderobo in poleg še ustrezne vedenjske vzorce.
Ehm, pravzaprav, ... ne. Visual Branding je kombinacija stilskega svetovanja in nasvetov o pravilih obnašanja v skladu z osebnim slogom. S tem znanjem si lahko, karkoli želiš biti.
Upravljanje z osebno vizualno podobo je stilsko svetovanje in še več od tega, saj se v skladu s potrebami in cilji (na primer v karieri, na življenjski prelomnici, v partnerstvu …) določi ustrezen celoten videz od frizure do ličil in čevljev, garderobo in poleg še ustrezne vedenjske vzorce.
Torej, kaj za vraga je Visual Branding?
Gre za celostno podobo, oziroma po naše vizualno znamčenje, kar preprosto pomeni, da imaš popoln nadzor nad tem, kako te dojemajo drugi, kakšna si videti v očeh drugih.
Sam izraz Visual Branding oziroma vizualna podoba ti je mogoče bolj poznan iz poslovnega sveta – kjer gre za skrbno razdelano blagovno znamko podjetja in proizvodov, poskrbljeno je za enotno harmonizacijo prav vsakega najmanjšega detajla.
Enotna blagovna znamka je na primer zelo pomembna, če želiš poudariti kakovost izdelkov, storitev, pa tudi, če želiš nakazati, da so cenovno ugodni.
Na enak način tudi posameznica (ali posameznik) lahko upravlja s svojo garderobo in z videzom, pospremljeno z ustreznim vedenjem, s čimer ustvari odličen prvi vtis, pa tudi drugega, tretjega, četrtega … ter tako skreira značilno identiteto, da se loči od konkurence na vseh področjih – v poslovnem smislu in tudi v smislu partnerstva (!).
Z osebnim videzom je mogoče vplivati na to, ali nas bodo ljudje imeli za inteligentne, uspešne, zanesljive, ljubeče, ljubeznive, dostopne pa tudi resne, misteriozne, nedostopne, celo malo zastrašujoče.
Gre za celostno podobo, oziroma po naše vizualno znamčenje, kar preprosto pomeni, da imaš popoln nadzor nad tem, kako te dojemajo drugi, kakšna si videti v očeh drugih.
Sam izraz Visual Branding oziroma vizualna podoba ti je mogoče bolj poznan iz poslovnega sveta – kjer gre za skrbno razdelano blagovno znamko podjetja in proizvodov, poskrbljeno je za enotno harmonizacijo prav vsakega najmanjšega detajla.
Enotna blagovna znamka je na primer zelo pomembna, če želiš poudariti kakovost izdelkov, storitev, pa tudi, če želiš nakazati, da so cenovno ugodni.
Na enak način tudi posameznica (ali posameznik) lahko upravlja s svojo garderobo in z videzom, pospremljeno z ustreznim vedenjem, s čimer ustvari odličen prvi vtis, pa tudi drugega, tretjega, četrtega … ter tako skreira značilno identiteto, da se loči od konkurence na vseh področjih – v poslovnem smislu in tudi v smislu partnerstva (!).
Z osebnim videzom je mogoče vplivati na to, ali nas bodo ljudje imeli za inteligentne, uspešne, zanesljive, ljubeče, ljubeznive, dostopne pa tudi resne, misteriozne, nedostopne, celo malo zastrašujoče.
Kot prva (in za enkrat edina) svetovalka za osebno vizualno podobo v Sloveniji svoje Sijajne mačke usmerjeno vodim pri odkrivanju njihovega edinstvenega imidža oziroma prepoznavnosti. Imam znanja s področja načrtovanja ključne garderobe, upravljanja z oblikami postave, verbalne komunikacije in govorice telesa ter psihologije barv oblačil. V kombinaciji z dodatnim znanjem pa tudi osebnostnih značilnosti in kombiniranja vizualnih elementov z elementi bistva, notranje lepote, človeku lastnega načina delovanja.
Na ta način noben outfit ne izpade umeten, izumetničen, lažen, ampak pristno izžareva notranje vrline, za katerimi stranka čvrsto stoji. Na ta način se ustvari udarna vizualna podoba, tako da obleka sodeluje s tabo in nisi več samo „obešalnik“ za obleko.
Na ta način noben outfit ne izpade umeten, izumetničen, lažen, ampak pristno izžareva notranje vrline, za katerimi stranka čvrsto stoji. Na ta način se ustvari udarna vizualna podoba, tako da obleka sodeluje s tabo in nisi več samo „obešalnik“ za obleko.
Kaj zajema Visual Branding sem v elementu, si lahko ogledaš v zavihku MODULI.